Thursday, July 02, 2009

Despre bloggeri, PR si alte lucruri mai mult sau mai putin offline

Am fost in aceasta dupa-amiaza la o intalnire cu bloggerii in al carei target eram si nu prea eram. A fost vorba despre construirea brandului de blogger. Oameni seriosi, bloggeri deja branduri sau doar curiosi, am avut toti, zic eu, ceva interesant de aflat. Un lucru mi-a ramas in minte: unii dintre bloggeri, cu autoritate, talent foto si informatie, se plang (si de cele mai multe ori pe buna dreptate) ca sunt citati/le sunt folosite poze fara a fi nominalizati ca sursa. Fara sa contrazica acest lucru, unul dintre vorbitori a spus asa: daca vrei sa fii cu adevarat citabil, fii cu adevarat o sursa! Ai un nickname utilizabil, fii o autoritate pe bucatica ta si vei fi citat fara probleme.

Si cam asa e si in PR, ma gandesc eu: fii cinstit, construieste-ti autoritatea si vei deveni un brand. Suna arogant? As zice doar ca poate fi o cheie pentru succes deloc de neglijat.

No comments: