Friday, March 16, 2007

Planuri date peste cap

Stiti ce urasc eu cel mai tare pe lumea asta??! Contramandarile! Le urasc din suflet. Sa va explic: eu sunt Fecioara (as in Virgo :D ). Ca orice Fecioara, sunt o persoana cu agenda si planuri. Si lucrurile imi ies de cele mai multe ori tocmai pentru ca agendele mele si planurile mele sunt pregatite. E, atunci cand mi se contramandeaza o intalnire sau un plan, se creeaza un vid. Locul ala avea ceva in el, acum e gol. Gasesc eu ce sa fac cu el, nu asta e problema, dar nu va fi lucrul pentru care ma pregatisem, ca dovada ca nici nu va iesi. De-aia mi se intampla, absolut intotdeauna, ca atunci cand vreau sa pun o intalnire noua in locul celei contramandate, sa ma pici cu ceara si nu gasesc pe nimeni available :)

In fine. Universul se regleaza el de la sine :) Sa mai luam o bucatzica de ciocolata, for good morale in battle :)

No comments: