Thursday, May 15, 2008

Vesti noi

Hmm... Dupa deliberari interioare care au durat..ei bine, niste vreme, am decis sa imi schimb locul de munca. Desi am mai trecut pe la vreo doi-trei angajatori inainte, de data aceasta mi s-a parut infiorator de greu sa plec, pentru ca a fost pentru prima data cand decizia a fost o alegere 100% personala(celelalte decizii au tinut de plecat cu bursa, oportunitate excelenta de cariera etc. si au fost evidente).

Ce am invatat noi de aici? Ca timpul e pretios si ca, daca lucrurile incep sa scartaie, e un semnal ca trebuie sa ma misc. Mai repede. Ca timpul e pretios...

Nu stiu ce va fi de luni incolo. Dar sunt curioasa, iar tona de lucruri noi ma va tine cu siguranta ocupata. Si uite-asa mai punem o caramida la ce ne straduim sa cladim in viata asta (pluralul nu e regal, e mai degraba the other me struggling for attention :) )

Si am mai invatat ceva: sunt cativa oameni, putini, care m-au suportat eroic in aceste ultime luni de confuzie si cautari. Sigur, deciziile importante in viata le luam singuri, dar faptul ca oamenii astia au fost acolo mi-a permis sa iau decizia mea in liniste. Si asta e vital.

No comments: