Thursday, September 03, 2009

Una tare

... ca sa nu-mi mai spuna lumea..ba nu, ia sa spuna lumea ce vrea ea :) In acest post ma laud. O sa va povestesc si cum a fost de ziua mea, dar intai sa ma laud :)

Sunt la dieta de vreo 5 saptamani (si mai am vreo...2 luni, cred). Stati linistiti, e ok, e o superdieta sanatoasa si cu tot ce-i trebuie. Ei bine, ieri ne gateste bucatareasa noastra priceputa chec. Ei, dragii mei, cand am vazut (sau sa zic mirosit?! Ce aromaa...) chec, sa mor acolo. Care n-am voie strop de dulciuri in gura!:(

Dar am zis ca uite, n-o fi foc daca fac o exceptie mini-mica. Zis si facut, imi taie bucatareasa cea mai fatzoasa bucata de chec si mi-o aduce pe birou, aburinda si delicioasa...ma rog, asa-mi imaginam eu ca e...

A stat bucata aia de chec pe masa vreo 4 ore...nu m-am putut atinge de ea. Nu stiu cum sa va spun, dar pentru chec fac orice. Ei bine, not this time. Nu s-a dus mana inspre bucata aia de chec, domnule... Creepy stuff, va zic. Am donat-o unei colege cu o silueta inatacabila, nici macar de o felie de chec :)

Asa ca... back to the diet, so to say :) cu mandria ca nu am parasit-o niciodata :D

1 comment:

Anonymous said...

Bravo și succes în continuare!