Saturday, September 09, 2006

Ce am invatat eu azi...

...e ca oamenii sunt teribil, teribil de singuri. Si incearca pe toate caile sa se vindece de ceea ce cred ei ca e o boala. Mie nu mi se pare ca e chiar asa. Mi se pare ca e o stare care trebuie acceptata si, daca e cu adevarat insuportabila, vindecata cu terapie de prieteni si multime :) suna mai simplu decat este de fapt, dar macar poate fi incercat. Viata virtuala poate ajuta pe undeva, atata vreme cat nu e lasata sa alieneze. Mie singuratatea mi se pare terapeutica - da liniste, limpezirea mintii si hraneste energiile interioare. Dar banuiesc ca nu tuturor li se potrivesc aceleasi tratamente... Chat-uiam pe net si am descoperit ce foame de conversatii consistente au oamenii, cum vor sa stea efectiv de vorba, witty si interesant, cu persoane care sa transmita ceva dincolo de ecran. Oare atat de putini sunt cei care inteleg ca eu-ul e o constructie care nu se termina niciodata? Sau sunt eu prea mandra?

No comments: