Friday, September 29, 2006

Master's Degree

Pai ce sa fac! M-am inscris! O gramada de lume zice ca nu e de bine, ca nu ma ajuta cu nimic, ca e timp pierdut, ca sa nu mai vorbim de bani... Da, asa e. Nu-i pot contrazice. Cu toate astea, cred ca imi va prinde bine si ca-si va recupera investitia someday. Motiv pentru care ma voi si duce la cursuri, cat o sa pot. Experienta, e adevarat, nu poate fi cumparata cu bani si, slava Domnului, fiecare an de munca mai pune o caramida la casa, dar uneori experienta trebuie sustinuta cu niste extras. Cu atat mai mult cu cat sunt o curioasa din fire, imi bag nasul in toate si ma cred desteapta. Niste infuzie de marketing la cunostintele mele nu are cum strica. Am zis. (Nu stiu daca observati, da' prinde bine sa spui lucruri cu voce tare... ma rog, negru pe alb :) ).

No comments: